
Zgodnie z filozofią marki, Ear (3) to prawdziwy krok naprzód, a jednocześnie wierne swojemu DNA. Nowy model zachowuje charakterystyczną przezroczystość, która stała się już znakiem rozpoznawczym Nothing, ale podnosi ją na jeszcze wyższy poziom. Design łączy w sobie luksus i wytrzymałość, głównie dzięki nowym metalowym komponentom, które nadają słuchawkom solidności i ekskluzywnego charakteru. To idealne połączenie ikonicznego, transparentnego stylu marki z innowacjami, które można poczuć.
Nothing podniosło poprzeczkę, udoskonalając projekt Ear (3). To mistrzostwo inżynierii pozwoliło na stworzenie ultracienkiej konstrukcji, minimalizując każdy milimetr między komponentami. Szczególną uwagę zwrócono na antenę wykonaną z metalu, której grubość zredukowano do zaledwie 0,35 mm – jest to obecnie limit w branży. Ten drobny szczegół pokazuje dążenie Nothing do perfekcji i dbałość o każdy, nawet najmniejszy detal.
Nowy design to kwintesencja dbałości o szczegóły. Obudowa i antena zostały wykonane z anodowanego aluminium pochodzącego z recyklingu, co podkreśla proekologiczne podejście marki. Słuchawki charakteryzują się również gładszymi krzywiznami i bardziej ergonomicznym kształtem, a sercem całego zestawu jest przełomowy „Super Mic”. Na dziś jeszcze nie wiemy czym jest tajemniczy Super Mic, ale na obudowie widać przycisk z napisem Talk, co może sugerować sterowanie słuchawkami z poziomu słuchawek.
„Dzięki Ear (3) nasza filozofia projektowania weszła na nowy poziom. Skupiliśmy się na fundamentach: mistrzowskiej inżynierii i doświadczeniu użytkownika. Efekt? Produkt, który nie tylko wygląda, ale i działa w sposób całkowicie innowacyjny dla całej branży. Zastosowanie anodowanego aluminium do stworzenia obudowy i anteny sprawiło, że choć Ear (3) to coś zupełnie nowego, to wciąż zachowuje ten niepowtarzalny styl Nothing” – powiedział Adam Bates, dyrektor ds. projektowania w Nothing.
Pełna specyfikacja Ear (3) zostanie ujawniona 18 września.